ابزار دست بانو

  • ۰
  • ۰

 

 

فن یخچال جنرال الکتریک کار نمی کند، چکار باید کرد؟ من یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک دارم و دمای جانبی فریزر خیلی بالا می رود. پنل پشتی، پنل فن را برداشته ام و فهمیدم که مجاری آن یخ بسته اند، اگر بگذارم آنها ذوب شوند، آیا فریزر دوباره شروع به کار خواهد کرد؟ فن یخچال جنرال الکتریک قابل تعمیر است یا باید آن را تعویض نمود؟ این ها برخی از سوالاتی است که هنگام بروز مشکل و خرابی در فن یخچال ساید بای ساید مممکن است برای شما پیش بیاید. شاید سردرگم شوید که در این مواقع چکار کنید و آیا مشکل قابل حل است یا خیر. برای بررسی این مشکل مطالب زیر را بخوانید و در صورت نیاز با کارشناسان ما در کیان سرویس تماس بگیرید.

فن یخچال به زبان ساده وظیفه سرد نگه داشتن محیط داخلی یخچال را بر عهده دارد، بنابراین طبیعتا اگر خللی در عملکرد آن ایجاد گردد باعث اخلال اساسی در عملکرد کلی یخچال خواهد شد که باید سریعا مشکل برطرف گردد. یخچال های امروزی عموما دارای چهار عدد فن در داخل خود می باشند که وظیفه تامین و گردش سرما را در یخچال بر عهده دارد. همچنین، فن های به کار برده شده در ساختار یخچال های جنرال الکتریک از نوع اینورتری یا دوستدار محیط زیست می باشند، بدین معنا که آسیب بسیار کمی به طبیعت وارد نموده و ساختار مقرون به صرفه ای داشته و انرژی کمتری مصرف می نمایند. فن و موتور یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک در محفظه فریزر قرار دارد. فن فریزر وظیفه تأمین هوا در سیم پیچ های تبخیر کننده را در حالی که کمپرسور در حال کار است، بر عهده دارد. برای بازرسی فن یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، یخچال خود را از برق جدا کرده و درپوش فن را بردارید تا در صورت لزوم با یک فازمتر آن را بررسی نمایید.

هنگامی که یخچال و فریزر جنرال الکتریک را یخ زدایی نمودید، گویی قدرت دوباره ای بدان می بخشید.

برای بررسی ایرادات اصلی فن یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک باید موارد زیر را بررسی نمود:

  • آیا می توانید صدای فن یخچال فریزر را بشنوید؟ اگر صدای فن از داخل شنیده نشود به احتمال زیاد ایراد فنی در عملکرد آن اختلال ایجاد کرده که می توانید از طریق تماس با متخصصان ما در کیان سرویس نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام نمایید.
  • آیا فن یخچال فریزر جنرال الکتریک زمانی که درهای یخچال بسته می شوند از کار می افتد؟ (اصولا از کار افتادن فن یخچال باید زمانی که درهای یخچال ساید بای ساید باز هستند صورت گیرد، یعنی زمانی که درهای یخچال بسته می شود، فن باید شروع به کار نماید)
  • سعی کنید که صدای روشن و خاموش شدن فن یخچال فریزر جنرال الکتریک را هنگامی که در یخچال باز و بسته می شود بشنوید تا از این طریق صحت عملکرد آن را بررسی نمایید.
  • در هنگام گوش دادن به صدای فن، صدای موتور کمپرسور یخچال ممکن است شما را گیج کند، برای رفع این مشکل به قسمت فن فریزر گوش دهید و نه یخچال! این کار  باید به شما بگوید که آیا فن فریزر در حال کار است یا خیر.
  • اگر می توانید صدای آن را بشنوید فن در حال کار است و  شاید هیتر یخ زدایی یخچال باعث مشکل در عملکرد آن شده است.
  • اگر قادر به شنیدن فن در حال کار نیستید، یا فن فریزر از کار افتاده یا مدار کنترل فن دچار مشکل شده است.
  • در صورت خاموش بودن پنل پشتی و پنل فن، هنگام باز کردن درب یخچال چرخش فن را بررسی نمایید.
  • اکیدا توصیه می کنیم در خصوص نداشتن اطلاعات فنی کافی اقدام به تعمیر خودسرانه قسمت های الکتریکی یخچال ساید بای ساید نکنید و کار را به متخصصین در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید.

 منبع: کیان سرویس

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • طهورا بلاگ

نظرات (۱)

سلام

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی